30 Kasım 2013 Cumartesi

Ey özgürlük

Gel artık özlediğimiz beklediğimiz
Gel artık uğruna fedakarlık ettiğimiz
Gel artık hasretlik çektiğimiz
Gel artık Ey Özgürlük

Gel artık peşinde koştuğumuz
Gel artık yüreğimizde koşturduğumuz
Gel artık sevdasına tutuştuğumuz
Gel artık gel Ey Özgürlük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder