3 Kasım 2013 Pazar

İroni Neslinide Tükettik

Nesli tükendinsanilan Anadolu Leoparı Diyarbakır'da vurulmuş.

Ne güzel degil mi nesli tükenmemiş. Ne kadar da mutlu olduk bu haberi okuyunca değil mi?

İroniden trajediye dönmüş olay artık. Haberi bu şekilde duyurmak mı, duyunca ilk tepki olarak srvinmek mi? Daha sonrasında üzülmek mi ironik olan? Yoksa gercekten de bir trajedinin icinde mi yaşıyoruz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder