16 Ağustos 2012 Perşembe

Tutsak Sevdam!

Öyle kızıyorum ki kendime sen benden gittin gideli. Bir başka nefes alıyorum bir başka bakıyorum dünyaya seni görünce, gözlerini görünce. Yüreğimden gelir bir heyecan durduramam, sığmaz bedenime, baktığımda her güzel gözlerine. Anladım bir ömrüm var bir defa yaşayacağım bu dünya da ve o zamanı sadece seninle, ellerini tutarak gözlerine bakarak, saçlarını okşayarak, kucağına sığınarak yaşamak istiyorum.

Sevmek en zor eylemdir, yaşamak en kolayıdır. Bir çift göze bakmak onları görmek ve onlarla yaşlanmak ölmek istiyorsun ama bu mümkün olmuyor, yanında, ama bir o kadar da uzak. Düşünelim dünya yuvarlak 1 cm yanında sevdiğin duruyor ama arkanı döndüğünde dünyanın çevresinden 1 cm daha kısa bir mesafede duruyor işte öyle bir şey aşk da. Hem yanında dokunabileceğim, görebileceğin kadar hem de uzak da asla erişemeyeceğin kadar.

Vurdun beni kirpiklerin ile ok misali, nasıl kaçabilir ki bu tutsak dünyanın en güzel varlığından, hele en değerlileri o gözlerden. Söyle bu kısa, bir anlık ömür de senden daha değerli biri yokken benim daha isteyebileceğim ne olabilir ki? Ne dünya servetleri ne de manevi hazlar senin yerini sala dolduramaz, saçının bir teline değmez bunların hepsi bile.

Sevincim, çocukluğumun en büyük sevdası futbol da ayakkabıları parçalarken aldığım tat nerede! Artık tadı kalmamışsa giderim bende bu elden, öyle bir giderim ki hem de, asla bırakamadan seni arkam da seni senle bırakarak giderim.

Aşktır gardiyanımız
Zordur Yolumuz
Artsa da hasretimiz
Tükenmez sevdamız!

Yüreğim tutsağındır
Kollarım kelepçeli,
Sevdan derindir
Ömrüm gözlerine bağlı!

Ben de ömrümü ikinci aşkıma devrime, mücadeleye, özgürlüğe, ezilenlerin haklarını savunmaya adarım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder